SERVICECENTER

VOSA | Din Klageinstans

“DET KAN TIT OG OFTE VÆRE EN JUNGLE, AT KLAGE OVER EN VIRKSOMHED, DET HJÆLPER VOSA MED. HOS VOSA KAN VI HJÆLPE DIG MED AT KLAGE TIL FORBRUGEROMBUDSMANDEN, FINANSTILSYNET, ERHVERVSMINISTERIET, KLAGENÆVN OSV. MAN KAN KLAGE OVER ADFÆRD, PRODUKT, SERVICES OG BEHANDLING SAMT SØGE OM GENOPTAGELSE AF SAGER. DU KAN FÅ HJÆLP TIL AT SKRIVE KLAGEN, KORRESPONDANCE, LOVGIVNING OG FØLGE DIN SAG TIL DØRS. NÅR DU HAR INDSENDT KLAGEN TIL VOSA, SÅ TAGER VORES JURISTER ET FORNYET KIG PÅ DIN SAG OG ER DER HOLD I DENNE, SÅ SÆTTER VOSA DIN PROCES IGANG OG GØR HVAD DER STÅR I AL MAGT, FOR RETFÆRDIGHEDEN KAN SKE FYLDEST.”

Hvordan klager jeg:

FOR AT FÅ HJÆLP TIL AT KLAGE OVER EN VIRKSOMHED, SKAL DU VÆRE MEDLEM AF VOSA.

Er du ikke medlem endnu? Klik her og få mere information.

ER DU MEDLEM ALLEREDE, SKAL DU BLOT INDSENDE DIN KLAGE OVENFOR.

HJÆLP VOSA UD I VERDEN
Rul til toppen

Når du surfer på vosa.dk godkendes vores gældende GDPR politik og benyttelse af cookies til forbedring af brugeroplevelsen. Læs alt om vores benyttelse af cookies og opbevaring af oplysninger.

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk