SERVICECENTER

VOSA KLAGEINSTANS

“DET KAN TIT OG OFTE VÆRE EN JUNGLE, AT KLAGE OVER EN VIRKSOMHED OG DENS FEJL, DET HJÆLPER VOSA MED BÅDE I TILFÆLDE HVOR VI SELV FEJLER, MEN OGSÅ OVER DE VIRKSOMHEDER DER ER PARTNERE MED VOSA. HOS VOSA KAN VI HJÆLPE DIG MED AT KLAGE TIL RELEVANTE MYNDIGHEDER OG VI KAN OGSÅ LETTE SAGSBEHANDLINGEN MED DEN ENKELTE PARTNER VED AT TAGE DIREKTE KONTAKT TIL VORES INTERNE FORBINDELSE I DEN PÅGÆLDENDE VIRKSOMHED. MAN KAN KLAGE OVER ADFÆRD, PRIS, PRODUKT, SERVICE OG BEHANDLING. DU KAN FÅ HJÆLP TIL AT SKRIVE OG FORMULERE EN KLAGE, FINDE LOVGIVNING OG FØLGE DIN SAG TIL DØRS. NÅR DU HAR INDSENDT KLAGEN TIL VOSA, SÅ TAGER VORES JURISTER ET KIG PÅ DIN SAG OG ER DER HOLD I DENNE, SÅ SÆTTER VOSA DIN PROCES IGANG OG GØR HVAD DER STÅR I AL MAGT, FOR RETFÆRDIGHEDEN KAN SKE FYLDEST.”

Hvordan klager jeg?

For at klage, skal du være medlem af VOSA. Er du medlem af VOSA allerede, så skal du blot indsende din klage øverst på siden.

Er du ikke medlem endnu, men vil stadig gerne klage? Så klik her og få mere information.

TAK FORDI DU DELER
Rul til toppen
DanishEnglishFrenchGermanPortugueseSpanish

Når du surfer på vosa.dk godkendes vores gældende GDPR politik og benyttelse af cookies til forbedring af brugeroplevelsen. Læs alt om vores benyttelse ved at klik her.

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk